2015. március 23., hétfő

I. Pusztazámor Kupa futóverseny

Az elmúlt hetekben egyre többször jutott eszembe, hogy nekem nem a BEAC csapatánál van a helyem. Kedden egy veszekedés alkalmával el is döntöttem, hogy immár nem az eddigi csapatomnál fogok edzeni. Sajnálatos esemény ugyan, de remélem nem fogja befolyásolni a jövőbeli teljesítményemet. Ez után a kis kitérő után, mindenki elképzelheti, hogy kisebb válsághelyzetbe jutottam. Eléggé megviselt a szakítás, így a verseny előtti héten nem is voltak olyan jó edzéseim. 
A rajtnál.

Mint a cím is mutatja a versenyt Pusztazámoron rendezték meg, amely Etyekkel szomszédos kis falu. A közlekedés nincs megoldva a két falu között, így Emőkével és Zádorral úgy döntöttünk, hogy átbiciklizünk. Nevezni fél 12-ig lehetett, ezért úgy terveztük, hogy pont akkora fogunk oda érni. Fél 11-kor indultunk el otthonról és kisebb eltévedéssel 45 perc alatt át is értünk. A verseny központja a pusztazámori általános iskola volt. Kicsi, de szép épület, tágas térrel előtte. Melegítés képpen Zádorral és Zsomborral lefutottuk a  verseny pályáját. A táv 5 km volt. Szóval a melegítés, verseny és a levezetés összesen kb. 12 km-t tett ki.

A rajt.
A rajt az iskola előtt volt, és a pálya egy jó hosszú lejtővel kezdődött. Itt olyan tempóval kezdtünk el futni, mintha biciklivel száguldanánk le egy dombon. Ez eléggé meghatározta a verseny további menetét. Mivel szinte mindenki erősen kezdett ezért nagyon hamar (olyan 1 km) szétszakadt a mezőny. Radics Csabi, új edzőtársam állt fel az élre és száguldott el előlem. Én felvettem egy olyan tempót amivel tudtam, hogy majd a végén képes leszek felfutni azon az emelkedőn amin lefutottunk a rajtnál.
Pusztazámorról kifutva egy hosszú, viszonylag sík földúton haladtunk előre. 2 km után volt egy visszafordító.
De nem teljesen ugyan azon az úton mentünk vissza, mint amin jöttünk. Volt még egy kis hurok amit meg kellett tenni, de ebben már egy kis emelkedőt is belecsempésztek a rendezők. De innen vissza ugyan azon a pályán. Egy hosszabb, de lassan emelkedő terep volt előttem. Csabi itt futott el végképp tőlem. Előtte még
Az utolsó emelkedőn...
befogható távolságban volt, de itt nagyobb előnyre tett szert. Mögöttem elég messze voltak a következők, így a pozíciómért sem kellett megharcolnom a végén senkivel. Az utolsó 500 m, kemény emelkedő amin teljesen elzsibbadtak a lábaim. Amikor
Balról jobbra: Miksa Kende, Radics Csaba,
Göllény Zsombor.
már látszott előttem a célvonal, akkor még rágyorsítottam kicsit, hogy azt lássa mindenki, még van a srácban. Az időm 17 perc 14 másodperc lett. Csabi közel 1 percet vert rám. Abszolút második helyezettként értem célba. Csuta Albertékhez lettünk meghívva a verseny után, itt csak egy kis sört ittunk, majd indultunk is haza, mert még sok dolog várt ránk. Hazafelé sokkal gyorsabbak voltunk, nem volt szembe szél és tudtuk az utat, így alig 20 perc alatt már otthon is voltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése